Żyjemy w świecie wszechobecnej interakcji. Konsumpcja różnych form multimediów ze strony internautów to obecnie ponad połowa całego ruchu w sieci - i wskaźnik ten dynamicznie rośnie. Wniosek jest prosty - jeżeli dana marka odpowiednio wcześnie zareaguje na aktualny trend, ma szansę pozostawić w tyle konkurencję, której nie będzie już łatwo nadrobić ten dystans.

Multimedialne formy komunikacji (np. video) tworzą zupełnie nowe możliwości interakcji na linii konsument-marka. Dzięki niskiej barierze wejścia w obustronny dialog,  grupą docelową już nie są bierni konsumenci, ale prosumenci, aktywni twórcy, którzy zamieszczając własne opinie w sieci, współtworzą wizerunek marki.


W serwisach internetowych, gdzie użytkownik sam decyduje o wyborze danego towaru czy usługi warto pomyśleć 'e-merchandisingu', do którego zaliczyć trzeba również atrakcyjną prezentację produktów. Kreatywna fotografia i wciągająca videoprezentacja coraz częściej mają znaczną przewagę nad tekstem - są po prostu łatwiejsze w obiorze, a do ich oglądania nie trzeba użytkowników zbytnio zachęcać.

Zgodnie z dewizą 'jeden obraz wart jest więcej niż tysiąc słów' - staramy się tworzyć za pomocą video i zdjęć uniwersalny przekaz, tak aby był dostępny i zrozumiały dla szerokiej grupy odbiorców.


  • prezentacje multimedialne (statyczne i interaktywne) z wykorzystaniem technologii Flash,
  • wideoprezentacje, oraz filmy promocyjne do publikacji w internecie,  
  • fotografię produktową na potrzeby e-commerce,
  • fotografię interaktywną, m.in. wycieczki wirtualne i panoramy sferyczne,
  • animacje 2D i 3D



Wyślij Wyślij