07 Stycznia

Dla Firmy Varia Sp. z o.o. producenta znanej linii suplementów diety Humavit przeprowadziliśmy zintegrowaną kampanię wizerunkowo-promocyjną w internecie. Promocja odbyła się w związku ze zdobyciem prestiżowego wyróżniania jakim jest godło 'Teraz Polska' dla suplementu diety Humavit Morwa Biała


Kampania podzielona była na dwa etapy i łącznie trwała przez okres 2 miesiący. Promocja była wsparta również spotem telewizyjnym oraz reklamą w outdoorze. 

 

Wizerunkowe: promocja dwóch produktów Humavit - laureatów godła 'Teraz Polska'

Sprzedażowe: zwiększenie zainteresowania w określonej grupie docelowej zakupem produktów (w specjalnie przygotowanych promocyjnych zestawach). 

Trafficowe: skierowanie ruchu Landing Site w odpowiednio przygotowanej podstronie serwisu Humavit.pl. 


Prace kampanii rozpoczęliśmy od opracowania spójnej strategii działań we wszystkich kanałach komunikacji (również offline). Działania online (m.in. display, SEM, Social Media) były wstępem i uzupełnienie dla trwającej reklamy w TV, radiu oraz outdoorze. 

Podczas promocji staraliśmy się położyć silny akcent na działania e-PR w tym treści eksperckie jako bardziej wiarygodne i skuteczne od klasycznego przekazu reklamowego. Dzięki tej formie komunikacji, firma Varia zaistniała w świadomości konsumenckiej jako autorytet w dziedzinie zdrowia i urody. 


  • wzrost odwiedzin serwisu produktowego o ponad 1000% (w porównaniu z poprzednim kwartałem),
  • wzrost liczby fanów na Facebooku o 2.500 wraz ze wzrostem ich zaangażowania o 450% (blisko 6000 osób miało kotankt z aplikacjami konkursowymi a ok. 1000 użytkowników wzięło aktywny udział w konkursach),
  • ponad 2,500 darmowych wyświetleń spotu reklamowego na kanale YouTube,
  • duży wzrost zainteresowania suplementami diety Humavit ze strony internautów (m.in. pojawiły się na blogach i serwisach lifestylowych opinie o produktach), 
  • mailing wysłany do ok. 14 tyś subskrybentów przełożył się na zwiększenie sprzedaży na sklepie,
  • ponad 350 tyś. wyświetleń artykułów opublikowanych na różnych serwisach (m.in. Onet.pl) oraz ponad 6 mln wyświetleń dla reklam typu display (w sieci afiliacyjnej i Google AdSense) 


  • opracowanie strategii działań oraz planowanie mediów,
  • atrakcyjna kreacja na potrzeby kampanii, m.in. na potrzeby aplikacji na Facebooku, bannerów reklamowych, newslettera,
  • prace programistyczne związane m.in. z uruchomieniem wersji PHP/HTML dla serwisu Humavit.pl (zamiast wersji Flash) - z umożliwieniem dokonywania szybkich zakupów bez potrzeby odwiedzania sklepu internetowego, 
  • uruchomienie dwóch aplikacji konkursowych na Facebooku,
  • uruchomienie wielu form reklamy, m.in. display (sieć afiliacyjna oraz AdSense), SEM (Google AdWords), newsletter, social ads (reklama na Facebooku), reklama kontekstowa (AdKontekst),
  • copywriting, m.in. na potrzeby artykułów sponsorowanych (w tym na One.pl), landing site, bloga firmowego,
  • social media, których zadaniem było wpieranie całej kampanii oraz aktywizacja zupełnie nowej grupy odbiorców,
  • dokładny monitoring mediów oraz analiza statystyk z przeprowadzonej kampanii.

wstecz4