Wartość rynku e-commerce na świecie stale rośnie. Zwiększa się też liczba sklepów online, dlatego - aby osiągać zyski w e-handlu - sklep powinien wyróżniać się na tle konkurencji, stosując nowoczesne formy komunikacji marketingowej. Kluczem do sukcesu jest również zatrzymanie u siebie jak najdłużej klienta, który ze względu na mnogość ofert i łatwość ich porównania ze sobą - nie jest już tak lojalny jak kiedyś…

Dlatego zawsze staramy się tak dopasować strategię działań dla naszych klientów - aby ich e-biznes funkcjonował w sieci jak najlepiej i stale zwiększał swoją przewagę względem konkurencji. Przeprowadzamy też dokładną analizę dotyczącą segmentu rynku, w którym klient działa czy dopiero chce rozpocząć działalność - tak aby działania marketingowe były skierowane do odpowiedniej grupy docelowej.
 

Prawdziwą przygodę z e-commerce najlepiej rozpocząć od stworzenia  funkcjonalnego sklepu internetowego, w którym użytkownicy będą mogli bez problemu dokonywać zakupów. Warto pomyśleć także unikalnej identyfikacji wizualnej, która wzmocni świadomość marki sklepu wśród klientów. Czytelny i przejrzysty design uczyni serwis bardziej użytecznym i tym samym poprawi satysfakcję użytkownika.

Prowadzenie sklepu internetowego to ciągły proces, dlatego stale powinny być podejmowane kolejne kroki związane z usprawnieniem funkcjonowania naszego e-biznesu.
 

  • wdrażanie sklepów internetowych z indywidualną grafiką opartych na wybranej technologii oprogramowania: 'open source', pudełkowej lub dedykowanej,
  • szablony aukcyjne (m.in. Allegro) dopasowane do designu sklepu,
  • social commerce (m.in. sklepy na Facebooku oraz implementacja Facebook Connect),
  • mobile commerce - wsparcie sprzedaży przez urządzenia mobilne,
  • promocje mające na celu zwiększenie sprzedaży (m.in. kampanie AdWords i AdSense z remarketingiem),
  • optymalizacja sklepów pod względem użyteczności i SEOfriendly,
  • integracja sklepów z porównywarkami cen i serwisami oceniającymi, 
  • doradztwo w zakresie wyboru programów afiliacyjnych i lojalnościowych,
  • e-merchandising - dbanie o atrakcyjną prezentacja produktów i sprawny przebieg transakcji.




Wyślij Wyślij