Wartość rynku e-commerce na świecie stale rośnie. Zwiększa się też liczba sklepów online, dlatego - aby osiągać zyski w e-handlu - sklep powinien wyróżniać się na tle konkurencji, stosując nowoczesne formy komunikacji marketingowej. Kluczem do sukcesu jest również zatrzymanie u siebie jak najdłużej klienta, który ze względu na mnogość ofert i łatwość ich porównania ze sobą - nie jest już tak lojalny jak kiedyś…
Dlatego zawsze staramy się tak dopasować strategię działań dla naszych klientów - aby ich e-biznes funkcjonował w sieci jak najlepiej i stale zwiększał swoją przewagę względem konkurencji. Przeprowadzamy też dokładną analizę dotyczącą segmentu rynku, w którym klient działa czy dopiero chce rozpocząć działalność - tak aby działania marketingowe były skierowane do odpowiedniej grupy docelowej.
Prawdziwą przygodę z e-commerce najlepiej rozpocząć od stworzenia funkcjonalnego sklepu internetowego, w którym użytkownicy będą mogli bez problemu dokonywać zakupów. Warto pomyśleć także unikalnej identyfikacji wizualnej, która wzmocni świadomość marki sklepu wśród klientów. Czytelny i przejrzysty design uczyni serwis bardziej użytecznym i tym samym poprawi satysfakcję użytkownika.
Prowadzenie sklepu internetowego to ciągły proces, dlatego stale powinny być podejmowane kolejne kroki związane z usprawnieniem funkcjonowania naszego e-biznesu.
- wdrażanie sklepów internetowych z indywidualną grafiką opartych na wybranej technologii oprogramowania: 'open source', pudełkowej lub dedykowanej,
- szablony aukcyjne (m.in. Allegro) dopasowane do designu sklepu,
- social commerce (m.in. sklepy na Facebooku oraz implementacja Facebook Connect),
- mobile commerce - wsparcie sprzedaży przez urządzenia mobilne,
- promocje mające na celu zwiększenie sprzedaży (m.in. kampanie AdWords i AdSense z remarketingiem),
- optymalizacja sklepów pod względem użyteczności i SEOfriendly,
- integracja sklepów z porównywarkami cen i serwisami oceniającymi,
- doradztwo w zakresie wyboru programów afiliacyjnych i lojalnościowych,
- e-merchandising - dbanie o atrakcyjną prezentacja produktów i sprawny przebieg transakcji.